24 mars, 2010

Lite träning och lite bus!

Ja, idag fick vi nog till en lagom blandning av träning och bus! Fortsatte jobba på vänstergaloppen och idag tror jag det gick lite bättre än i måndags. I morgon går det säkert ännu bättre! :)

Sen avslutade vi passet med lite hoppning. Tanken var egentligen att Inga-Lill skulle ha hoppat Thrainn, men hon vägrade. Dock var hon hemskt söt i den rosa fluffkjolen, vingar och tiara på huvudet. Thrainn var oxå söt med sina oranga hjärtan...

Om någon undrar så firade vi Inga-Lill's födelsedag en dag i förväg med lite bus och jättegod kladdkaka.

Freyja och jag hoppade lite. Hon är nog ganska duktig på o hoppa, om hon bara kommer rätt på hindret. Men det är klart, det är jättenyttigt att trava över ett studshinder oxå :P  Höger varv gick (oväntat va) mycket bättre än vänster. Jag tror det har ngt o göra med den där svaga sidan som vi jobbar på just nu :)

Nu är det bums i säng! Tack alla inblandade för en trevlig kväll!
Kram!

3 kommentarer:

  1. Tack snälla för en verkligen oväntad kväll och uppvaktning. Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för att jag fick studsa på Freyja med för långa stigläder och över hindrena. Vilket lyft hon fick :D Stor kram!

    SvaraRadera
  3. Jag hade ju lite tid att kika på dig igår och jag tycker att det såg riktigt bra ut... keep up the good work tjejen... :)

    SvaraRadera