21 mars, 2010

Segstartad idag...

Jag är förkyld som tusan, så jag passade på att sova länge idag. Sov till 09:40 typ och gick upp och drack the, farmade lite och chattade med Annica. Lagom till jag började fundera på o byta till stallkläder såg jag att det hade börjat snöa. Och det snöar inte lite. Det VRÄKER ner där ute!
Jag är så trött på den här snön! Jag vill ha vår nu!

Igår när Annica o jag var ute i skogen på mystur kunde man få en föraning om hur det är snart. Solen sken, det var väl ca 7 grader varmt. Jag hade inga långkalsonger, tunna handskar och ingen fleeceunderställströja. Det var verkligen härligt!

Jag tror att det blir till o krypa ner i soffan och försöka bota förkylningen istället för o sticka ut o bli blöt och kall i snön.
// M

4 kommentarer:

  1. Låter som ett bra beslut - jag trodde våren var här så jag red i fleece-tröja och utan långkalsoner, nu sitter jag och huttrar i soffan..

    SvaraRadera
  2. Krya på dig i morgon blir det fint igen

    SvaraRadera
  3. Gud vad snabb din sida är nu, magic fingers :D

    SvaraRadera
  4. krya på dig raring :D

    SvaraRadera