19 april, 2010

Flyter på bra!

Ja, det flyter på bra just nu. Det mesta sitter där det ska. Visst kan man försöka få upp mer energi i traven, men hellre lite svag trav än trav med töltuppslag. Energin i tölten kan oxå bli lite bättre men ökningarna har börjat bli mycket bättre. Galoppen kändes fin idag, framförallt i höger varv...
Red ganska kort stund och kände mig riktigt nöjd.

Ökningarna är roligast! känns som om sitta i en bil som axar! :)
Tricket är ju att försöka ha energisk kort tölt på kortsidorna, men jag har några pass till på mig att träna innan tävlingen på söndag...

Appro på den... Så kommer Freyja och Isak få sova borta natten till söndag. Morgontrött som jag är kände jag inte för att gå upp vid halv 5.... Ska bli kul o tävla på söndag!
Lite taggad börjar jag nog bli, har provat tävlingskläderna idag och jag kan fortfarande ha dem... Det är bra :)

Nu - sängen!
Kram

6 kommentarer:

  1. Såg nu att du försökt maila mig, tror att du kanske hade min @bored.com-adress som inte funkar längre. themoonstar@animail.net är den jag har nu :-)

    SvaraRadera
  2. Kul att det går så bra. Just det, ni hade box eller hur? Du och Annica kanske kan sova på loftet :-)

    SvaraRadera
  3. Hon ser kanonfin ut nu tjejen :)

    SvaraRadera
  4. Jag tycker ni tränar lite väl mycket, räknas inte det som fusk? Själv ägnar jag veckan åt att INTE rida nästan alls:-) (istället var det ATG igår - Prudur hade inte fång som tur var, hästtandläkare imorgon mm). Vi ses på söndag!
    Lotte

    SvaraRadera
  5. Åsa>> Jag har mailat dig :)

    Inga-Lill>> Inte tänker vi sova i någon transport iaf ;) Hemma i sängen blir det...

    Annica>> Tack gumman!! :)

    Lotte>> Man kan vila sig i form också! :)

    SvaraRadera