12 april, 2010

Morgonfodrat

I helgen var det min tur för morgonfodring vilket brukar kunna vara ganska mysigt den här tiden på året. Men i lördags var det så kallt o ruggigt att jag åkte hem efter den sedvanliga fodringen och städningen. Det blev inget mer stall alls utan jag höll mig till familjen istället.

I söndags dock smet jag upp till ridskolan och kollade på hopptävling innan jag åkte tillbaka till stallet för en härlig sväng i skogen med Annica. Freyja kändes otroligt bra i takten. Jag blev helt varm i hjärtat. Trav fick vi till en del och massor av härliga galopper.

På väg tillbaka mot stallet kom solen och hälsade på, det var mysigt!!

Tillbaka i stallet blev det en hel del tjatter med I-L och Linda såklart innan jag begav mig hem för o åka till badet med sonen. En braig helg med andra ord! :)

3 kommentarer:

  1. Åh, vilket bad åkte ni till?

    SvaraRadera
  2. Och du, ni såg så fina ut igår :) Bra takt i tölten men jag missade traven....

    SvaraRadera
  3. Annica>> Vi var nere på det dyra badet i väsby :)

    SvaraRadera