05 september, 2008

Boots

Ja, vi har ju lite problem att hitta traven med matte på ryggen, så igår provade vi med boots i bak. Det sägs ju att det kan hjälpa. Men nope! Ingenting var i den takten det borde, allt var en härlig blandning av en sådär 3-4 gångarter samtidigt.

Så vi flyttade bootsen fram istället. Freyja som inte är van att ha boots lyfte fint på hovarna och när hon väl balanserat om sig så funkade det mesta toppen - utom traven. Men å andra sidan var den ungefär som vanligt - i alla fall inte sämre.

När jag kom hem igår kväll packade jag alla prylar inför övernattning och tävling och sen tänkte jag lägga mig och sova - tidigt!

Men min hjärna höll inte med. Jag tror att vi tog oss runt ovalbanan en sådär tretusen varv innan jag tillslut lyckades förtränga den och somna. Jag är sådär pigg idag :)

Kramisar!

2 kommentarer:

  1. *ler lite* Tänk vad bra det ska gå nu när du visualiserat så mycket.

    SvaraRadera
  2. Känner igen mig, har också gått ridit x antal varv "in my mind" :)

    SvaraRadera