07 september, 2008

Stormur höst lätt

Jag orkar egentligen inte skriva så mycket just nu.

Men jag tänkte bara kort säga att jag kände mig som en vinnare redan när jag lastade ur Freyja på tävlingsplatsen! Hon gick in i transporten hemma som om hon aldrig gjort annat!

För mycket väntan (eller slarvig tidsberäkning av matte) gjorde att Freyja lessnade, blev trött och inte alls så frammåt som hon brukar.

Men hon skötte sig ändå eminent. Tittade lite snett på grindarna, högtalarna, kommentatorbåset...

Och ja, hon travade faktiskt! Hon travade till sig fyror! med passtakt och rollningar och töltinslag, absolut! men hon travade!
Matte är så stolt och glad!

Vi landade på 4,60, mycket bra tycker matte under alla runda omständigheter! :P

Tack alla söta underbara människor som stod ut med att vara med mig och Freyja i regnet. Elli, Joel, Annica, Ammi, Stjarna och Christian.

Hur kan något gå fel när man har en så underbar teamspirit från morgon till kväll?! Me love ya!

kul var också att gamla grannen Maria kom och kikade. Hon som bara skulle komma om det var fint väder. Men det var det iofs, om man hade varit snigel ;)

Lite mer detaljer kommer vid annat tillfälle, kanske med någon bild oxå om jag har tur...

Puss och kram
~Maddi

6 kommentarer:

  1. En ära att få vara med er *ler* Det är ju så kul! *kramar*

    SvaraRadera
  2. Jamen under de omständigheter som rådde, dvs dyngsurt, lerig bana, väderpåverkade hästar mm så får vi vara nog vara nöjda :)

    SvaraRadera
  3. Vet du, Pelle och jag har anmält oss till Dis lättklass. Ska ni mä?
    Kanske vi har bättre tur med vädret? :)

    SvaraRadera
  4. Så trist med vädret!
    Kul att hon travade! =)

    Grattis! men så är hon ju sötast också.

    SvaraRadera
  5. Pelle har ångrat sig så det blir bara Hrisse o jag.

    SvaraRadera