08 oktober, 2009

Hjärtligt ovälkommen tillbaka...

Ja, så var det, giftstruman är tillbaka och jag måste åka in o ta fler prover och äta massa jobbig medicin. På köpet kommer jag gå upp minst 10 kilo på mindre än en månad. Det känns sådär kul. Tycker jag ligger bra på vikten jag har nu. Men jag vill såklart bli av med skakningarna och hjärtklappningen. Sen vore det inte fel o få tillbaka aptiten också.

Annars går det bra nu. Igår fick vi till hyfsad takt i nästan arbetstempo tölt och ganska ok i ökningen. enhandsfattning på lös tygel gick också rätt bra, men det är lättare i vänster varv. Tokigt eftersom jag ska grejja det i höger.
Men jag får väl träna mer på höger varv ikväll :)

Sen är det incheckningen i morgon och tävling på lördag. OM det går riktigt bra kanske även på söndag. Vi siktar på det i alla fall, jag o Freyjsan.

Nu är det dags för jobb igen.
Kramisar!

10 kommentarer:

  1. Mmm dumma den, tycker att den kunde hållt sig borta...
    Det är klart ni ska tävla på söndagen oxå, hejjar på er!

    SvaraRadera
  2. Fy sjutton, men kanske ändå bra att få veta...
    10kg på din smala kropp kommer inte att märkas ;)
    Kramis, ses ikväll

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att du vet vad det är nu, säger som Inga-Lill, 10 plus och du kommer bli snyggt kurvig bara ;)

    SvaraRadera
  4. usch då!
    Meduciner är ju aldrig kul :(
    *kramis*

    SvaraRadera
  5. Fy va trist :( Men du kommer vara grymt snygg ändå, bara så du vet ;)

    Håller tummar för er i helgen, Annica kanske kan skicka uppdateringssms till mig så jag vet hur det går =)
    STor kram!

    SvaraRadera
  6. Skönt att få veta att det inte var något värre.Självklart att ni ska gå till final,

    SvaraRadera
  7. Uja, mej det var inte kul. Kan du inte få en sån där radioaktiv drink? Det har jag fått och blev fri i massor av år utan att behöva medicin. Men jag har inte gift- utan knölstruma. Nä jag lider med dig inte kul alls.
    Som de andra säger 10 kg på en fågelunge? Inga problem, det kommer inte att synas.
    Kommer och hejjar i helgen!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Nej vad trist! :(
    *peppning och tröstkramar*

    SvaraRadera
  9. Tack alla för era söta ord och peppningar :)
    Ni är guld värda!!

    SvaraRadera
  10. Uss, inte roligt att vara sjuk. Många kramar och masvis med peppning!
    Syns ikväll eller imorgon.. jag ska försöka slå er alla :-D

    SvaraRadera