11 oktober, 2009

Mer bilder

Ja, jag red ju T2 också för första gången, så här kommer lite bilder från den :)


T2 Tölt
Foto: Elli

T2 Tölt
Foto: Elli



T2 Tygelfrihet
Foto: Elli


I T2'n fick jag den tråkigaste poängen, 3,5 rakt igenom av en dommare medans de andra gav 4,5 - 5,0. Så eftersom det här var vår första T2 så bestämde jag mig för o inte läsa den lappen igen ;)
Kommentar från en instruktör när hon såg det var "OJ! DEN dommaren gillade INTE dig..."
Dock höjde hon mig till 5,0 i V2'n sen... Och då tyckte nog inte jag att Freyja gick lika bra....
Näe, ett längre referat får det bli när jag inte är så trött...
Mycket o göra på jobbet den här veckan också *pustar*

Det har varit underbart o ha så många vänner runt omkring mig i helgen som kommer med goda råd och stöttande kommentarer.
Tack!! :)

Ja, och btw, så har jag bokat upp sitsträning med en gammal dressyrtränare, det ser ut som om jag behöver fräsha upp mig lite på den fronten *visslar oskyldigt*

Kram!

3 kommentarer:

  1. Jag tycker ni var jätteduktiga i T2! Bilden säger väl allt :)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att er T2 gick kanon! Så roligt att se, och du som var sååå orolig att hon skulle trava :)

    SvaraRadera
  3. Inga-Lill>> Ja, absolut, för sådär såg det ut hela tiden ;) *fniss*

    Annica>> Ja, skitorolig! Men DET gjorde hon inte i alla fall :P

    SvaraRadera