19 november, 2009

Hemma...

Jo då, vi kom hem i alla fall. Det var en lång resa men det gick rätt bra ändå.

Landade typ 11 timmar senare än vad vi skulle ha gjort om vi fått åka "vårat" plan. Hemma är det som förväntat. Grått och kallt. Men vad gör det? Jag är ju hemma hos maken, huset, hästen och vännerna.

Vi får se om jag får sjukskriva mig. Dom blänger ilsket på mig när jag skrällhostar... Grissjuka och lunginflamation är enligt mina kollegor rimliga alternativ som jag låter... Nå ja.

Ikväll är det stallet, undra hur pigg jag är då?
Nu lunch! Jag är skithungrig trots dubbla frukostar...
Kram!

5 kommentarer:

  1. Välkommen hem. Förstår att ni haft det bra.

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem. Får hoppas att det inte är svinis du fått. Enligt mina kollegor så har jag fått en kulting ;o) Tur att det inte gick hela vägen.

    Kram kram!

    SvaraRadera
  3. välkommen hem.
    Hoppas ni haft det bra :)

    SvaraRadera