17 november, 2009

Inställt....

Ringde FinnAir's contact center när jag inte kunde checka in på nätet. Flyget hem ikväll är inställt, eventullt får vi stanna i Hua Hin ett tag till, har vi otur får vi åka till Bangkok och drälla där tills de behagar köra hem oss.
Får jag välja stannar jag i Hua Hin, men Rasmus längtar efter pappa.... Så det vore ju skönt o komma iväg... Men en natt i Bangkok... Ja, varför inte :)

Hör av mig när jag får mer info.... Upptäckte till mitt förtret idag - sista dagen, att det finns trådlöst internet utan kostnad vid poolen i området... Tokigt, men det är ju bättre än inget...

Puss!!

4 kommentarer:

  1. Vi får väl hoppas att ni kommer hem som ni ska men som du säger en natt i Bangkok är kanske inte så illa.

    SvaraRadera
  2. Oj, hoppas det löser sig på bästa sätt tjejen. Förstår att lillkillen saknar pappa sin =) Men snart är ni här hemma i det trista tråkiga Sverige igen. Njut så länge ni kan ;o)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. One night in Bankok makes a hard man humble
    Not much between despair and ecstasy
    One night in Bankok makes the tought uys tumble
    Can´t be too careful with your company
    I can feel the devil waklking next to me

    ...som de sade i Chess

    SvaraRadera
  4. njut så länge det varar och oroa dig inte för mycket! allt löser sig... ta med sol, värme och blå himmel i burk till mig är du gullig!

    SvaraRadera