18 juli, 2008

Bilddagbok...

... Eftersom jag bara blir sur och irriterad på o försöka ladda upp bilder till bloggen via mms här, så har jag skaffat mig en till leksak sålänge...
Massa urtrista fula bilder med dålig kvalitet. Men jag har roligt iaf ;)

Länken finns längre ner till höger.
(det kan hända att jag bestämmer mig för att flytta den här bloggen till blogg.se istället trots att det kostar 1 krona för varje mms man skickar dit - det här skruttstället skulle vara gratis...)

Bilddagboken är förörvigt gratis att mms'a till, om man bortser från operatörens vanliga kostnad. Men eftersom jag får skicka en sådär 3000 mms / månad utan extra kostnad kan jag leka en hel del :P

Tjillevippen!
~Maddi

4 kommentarer:

  1. Kul med bilddagbok :D

    SvaraRadera
  2. Åh, ja, jag vet! Jag är så internetnördig just nu! Har till o med lagt upp ett inlägg i gamla vanliga dagboken... ujujuj... o bytt layout där, var så less på den bebiskissemissen Marie så jag kräktes!
    ;)

    SvaraRadera
  3. Till att vara aktiv.. ;)
    Blir ju en massa sidor att hålla reda på. Fast bilder är ju kul så jag kanske inte ska klaga så mycket.

    krams

    SvaraRadera
  4. haha jag mmsar in bilder för fullt, fast jag har det inte så bra att jag har 3000fria mms :o| Men kul är det :D

    SvaraRadera