22 juli, 2008

Lastträning och åter lastträning

Igår när jag kom upp höll Åsa på och lasttränade med Birkir så jag passade på att fråga henne om hon hade tid o prova o lasta Freyja.

Det hade hon. När hon var klar med Birkirs träning - som för övrigt gick jättebra - hämtade jag Freyja. Freyja följde snällt med Åsa in i transporten som om hon aldrig gjort annat. Så jag frågade Karin om hon ville prova också. Freyja följde med henne också utan att ens fundera.
Det kändes jätteskönt att hon gick in med någon annan än mig! (så, nu har jag besparat Ammi och Annica lite jobb, men dom får såklart - om dom vill)

Det som är kvar nu är väl o slänga på henne alla skydd och sen lasta. Går det bra så är det läge att flirta med Annica och hennes man... :)

I morgon är det transportskydd på som gäller!
Kram!
~Maddi

3 kommentarer:

  1. Skönt Madde att det går så bra nu. Hon är ju lydig annars så klart att det där ska funka också. :)

    SvaraRadera
  2. Vad kul att det går så bra :o) Jag tror jag aldrig har gått in i en transport med en häst förr så det är nog bra att jag inte gör det, vill inte förstöra nåt heller. Det går ju jättebra för er :)

    SvaraRadera
  3. Men Ammi då, då vet jag vem som lastar Stjarna när vi ska iväg nästa gång :)

    SvaraRadera