15 juli, 2008

Elaka insekter!

Freyja har blivit attakerad av en världsaelak broms! Hon har ett bett på sidan som är större än en femkrona. Det ligger precis så jag inte törs lägga sadel på det. Hon verkar inte ömma direkt, men det ser inte heller skönt ut.
Jag har smörjt med orudis gel (antiinflamatorisk och smärtstillande - typ som zon salva) och roar mig med att rida barbacka.
Men det går ju minst lika bra - Jag är barbackanörd i själen!

I lördags kom underbara Chris upp och lekte med sin nya kamera. Den tar tio!! (ja du läste rätt) TIO bilder i sekunden!
Jag svängde förbi honom efter jobbet igår och hämtade en sådär 500 bilder... Här kommer 2 av dom.


Foto: Chris



Foto: Chris
Nähepp, om det är läge att jobba igen kanske?!
;)
Kram kram!
~Maddi

10 kommentarer:

  1. Snygga kort :) Snygga tjejjor :D

    SvaraRadera
  2. OJ! Du är snabb o kommentera! ;)
    Pussen!

    SvaraRadera
  3. Gillade första bilden mest :P

    SvaraRadera
  4. Wow! Ja jag gillade oxå första bilden. Freyjsingen ser riktigt bestämd ut *hihi*

    SvaraRadera
  5. Snyggt ekipage, handskar på sommaren ser så propert och snyggt ut! Ska nog till Hööks nån dag :)
    Fin sits!

    SvaraRadera
  6. Det ser fint ut.. Lite sommartjock häst men ändå.. Första bilden är riktigt fin, hon är lätt i handen o har bra steg. Andra ser man att hon lutar sig och blir lite stel vilket innebär att hon blir passtaktig. Men på rätt väg!

    SvaraRadera
  7. Längesen du skrev något :P

    SvaraRadera
  8. Tjoho!

    Å vad kul att "hitta" hit... =D Så ruskigt söt pållis verkligen!

    Bromsar ¨är verkligen skräpdjur. *urkar*

    Hoppas att sommar som gått har varit bra och att den som är kvar blir bättre. =D

    SvaraRadera
  9. Vill oxå bli fotad med 10 bilder i sekunden så att jag kan visa hur snygg jag är :)

    SvaraRadera
  10. Subtil hint där Annica... ööö Stjarna?! :)

    SvaraRadera