07 juli, 2008

Landsmót!

Hittade tack vare "buke" en länk till ett sammandrag från Landsmót!
Massor av fina hästar! Finns säkert flera om man letar lite på sidan, men än så länge har jag inte hunnit se alla inslagen än...
Pass.... ja... ooooo fina tölthästar o traven!? Jag döööör!!

Sammandrag från Landsmót 1/7 ca 15 min

Sammandrag från Landsmót 2/7 ca 15 min

Sammandrag från Landsmót 3/7 ca 15 min

Sammandrag från Landsmót 4/7 ca 15 min

Sammandrag från Landsmót 5/7 ca 20 min

Sammandrag från Landsmót 6/7 ca 15 min

Mycket nöje!

~Maddi

4 kommentarer:

  1. usch vad mycket fula hästar ;)

    SvaraRadera
  2. Skiitfuula! ;) Tacka vet jag rödblackar utan pannlugg..

    SvaraRadera
  3. Ja, vad sjutton ska man med en sån där lång pannlugg till?! Då ser man ju bara gammal ut! Som jag o Hrisse, då ser man ut som en fölis för jämnan ;P

    SvaraRadera
  4. Hej gummsilumsan! Jag är bara inne och kikar lite! Och DU..jag är ingen TANT! *S*

    SvaraRadera