20 juli, 2008

Roliga funktioner

Hittade lite nya roliga funktioner att lägga till i bloggen. Det tröstar lite eftersom jag inte kan mms'a in till den här jävla skitbloggen.

Men bildspelet på alla bilder jag använt i bloggen är ju rätt kul, och så hittade jag ett sätt att få in statistik också! Det är ju fantastiskt.

Sen passade jag på att peta in en liten omröstningsfråga också.
Den kan man nog ha mycket roligt med.

Idag kommer Annica hem tjohotjohotjohoooo! :)

Maken och sonen är iväg på Barnens Djungel med farfar så jag har hela huset för mig själv.
Ska genast gå och göra mig en Latte á la Maddi bara för att jäklas med Ammi som är o tränar!
:P

Kram kram!

3 kommentarer:

  1. Flurp! Jag visste det! Nu är jag iaf hemma igen. Får komma ut i veckan o dricka en tror jag minsann :)

    kramar

    SvaraRadera
  2. du är welcome anytime!

    SvaraRadera
  3. Du, bildspelet hamnar ju såååååå himla långt ner ju... Fick leta för att hitta den... :P

    SvaraRadera