31 juli, 2008

Markerar fortfarande

Jo då, hon markerar fortfarande, vänster fram. Skit! Aptråkigt! Kiropraktonr skulle ha kommit igår eller idag. Men jag antar han hade glömt bort det, för plötsligt var det flyttat till måndag.
Hjälper mig inte ett dugg. Jag åker på semester i helgen = Nästa vecka kan jag inte rida = jag förlorar 2 veckors träning :/

Jag hoppas att kiropraktorn kan fixa till henne på måndag och att Elli har all tid i världen att rida nästa vecka...

Det possitiva i det hela är väl iaf att det såg bättre ut igår än i måndags i alla fall, så det går åt rätt håll. Men jag lär ju inte kunna rida lektion på måndag om det inte kommer en fé och svingar sitt magiska spö... Och det är ju inte riktigt den turen jag brukar ha.

Idag ska jag i alla fall åka och hämta nya bilen! ÅH! Det ska bli så roligt!

Kramisar!
~Maddi

1 kommentar:

  1. Jättetrist tjejen!
    Men du, kul med nya bilen... :)

    SvaraRadera