07 augusti, 2009

Freyjas pappa...

... var ju till salu här i vintras och efter det blev det tyst som i graven om honom. Nu när jag har så lugnt på jobbet passade jag på o googla lite och det visade sig att Kofri har flyttat till Danmark. Lite trist, men samtidigt är jag glad att jag hann träffa honom i verkligheten och klappa lite på honom. Han stod på örnäs när jag var där på kurs i höstas.
Jag kanske träffar honom igen, det vet man ju aldrig, men det känns som om han är långt ifrån stockholm nu :)

Hoppas det kommer lite mer info om honom på deras sida snart, just nu känns det bara som gamla bilder hon lånat lite här o var :(
Ifall du vill kika är hemsidan här Bondelykke

Nu ska jag smita snart, tänkte följa efter mannen och sonen till badet :)
Kram kram!

9 kommentarer:

  1. Jättevacker...en sån skulle man ha :)

    SvaraRadera
  2. Ska genast kika! Ha det så bra på badet :)

    SvaraRadera
  3. Åh, jag vill oxå bada.. Hoppas ni får det mysigt. Kram

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Inga-Lill>> Han är fin Kofri, men jag blev förvånad över hur liten han kändes när jag träffade honom.

    Annica>> Tror du har sett alla bilder redan ;)

    Ammi>> Det var supermysigt! Perfekt avslutning på arbetsdagen :D

    SvaraRadera
  6. men hallå! freyja var ju inte med i boken... det måste du fixa

    SvaraRadera
  7. Linda>> Ja, jag ska se om jag kan hitta någon bra bild att skicka ner. Freyja är trots allt Kofris första avkomma i Sverige ;) (som om nu danskarna bryr sig om det)

    SvaraRadera
  8. Inte för att danska är någon jag behärskar men första raden säger:

    HÅBER JEG KAN FINDE RIGTIG MANGE BILLEDER AF KOFRI´S AFKOM.....
    Jag tror hon menar att skicka in bilder... ;-)

    Freyja platsar alldeles säkert så snygg som hon är!

    SvaraRadera
  9. Eva>> *haha* Ja, visst säger hon så, men jag måste hitta en bild som det inte är copyright på, eller som jag iaf får ok från någon av "mina" fotografer o skicka...
    :)

    SvaraRadera