05 augusti, 2009

Tidsfördriv...

... Eftersom jag har ofantligt tråkigt på jobbet idag passar jag på o fylla i en sån här...

Nämn något som gjorde dig glad igår: Antraciiiiit ;)
Vad gjorde du kl 08 i morse? Gick till bilen
Vad gjorde du för 15 min sedan? Tråksurfade
Det sista du sa högt? Hej då (i telefon)
Det senaste någon sa till dig: Puss (i samma telefon)
Vad har du druckit idag? Kaffe o saft
Vad var det senaste du åt? Parmesankyckling
Vad var det senaste du köpte? Cigg och lunch igår
Vad är det för färg på din ytterdörr? Ljusgrå.
Vad är det för väder hos dig nu? Sol sol strålande sooool!
Godaste glassmaken? Ben o Jerry - Någon av chokladvarianterna
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Inte direkt
Sover du tungt? Som en död
Drömmer du mardrömmar? Mmm... Otäcka.
Trivs du med ditt jobb? Helt ok, men idag är det långtråkigt
Favoritklädsel? Jeans och snygg tröja
Favoritlåt just nu? Ayo Technology tror jag...
Vad ser du om du tittar till höger? En parkering
Vad gör dig glad just nu? Att Rasmus blir 3 år idag :D
Vad ska du göra härnäst? Gå hem o fira
Höger el vänsterhänt? Högerhänt.
Humör just nu? Bra bra!
Favoritgodis? Choklad, surisar och nötter
Kläder just nu? Beiga byxor svart tröja
Sommarplaner? Fixa klart i huset?
Hur många kuddar sover du med? En om inte Rasmus har snott den
Morgon eller nattmänniska? Kvälls skulle jag väl säga..
Vad är viktigast för dig? Min familj, mina vänner och Freyja
Är du kittlig? Njae, ibland
Snarkar du? Ja då, ligger jag på rygg så
Stjärntecken? Skytt
Äckligaste insekten? Tvesjärtar
Stökigt el välstädat? Lagom organiserat kaos

Har du oxå tråkigt är det bara o fylla i en sån här...
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar