05 augusti, 2009

"The sår"

Såret är fortfarande hopplöst svullet, men nu är det bara koncentrerat runt såret i alla fall, och det verkar inte vara ngt var i det i alla fall.
Hon är inte halt heller utan rör sig rätt obehindrat. Lite stel möjligtvis.

Igår fick hon mysa en stund med två snygga killar på volten och hon åmade sig och kråmade sig och försökte förjäves få Draumur att kliva på. Hon vallade runt honom som en brunstig älg... eh... häst såklart. :)

Sen fick jag hjälp av snälla Inga-Lill o göra rent såret och snälla Linda masserade Freyja medans jag satte på en ny kompress och ett nytt bandage. Jag förbrukade bara en extra kompress så det var ju ett framsteg :)

Innan jag åkte till stallet var jag med bästa Annica o kollade på släp. Det blev en supersnygg antracit pärla :)
Grattis Annica, skitkul! :D

Nu ska jag fortsätta slappa på jobbet, vi har det lugnt!
Kramisar!

6 kommentarer:

  1. humm.... inte slappa på jobbet ;-)

    SvaraRadera
  2. Maria>> johodå, du är ju inte här o aktiverar mig ;) Ska du säga som slappar vid poolen :P

    SvaraRadera
  3. Då kan vi slappa på varsitt håll, här är det oxå lugnt...

    Tack för att du följde med tjejen, det där släpet blir bra skaru se :) Antraciiiiit :P

    Skönt att hon inte visar någon hälta eller så, då ska du se att hon snart är fit for fight igen :)

    SvaraRadera
  4. Bra att hon inte är halt då är det nog ingen fara.

    SvaraRadera
  5. Annica>> Var kul o hänga med... Antraciiiiit! :)

    Eva>> Näe, jag hoppas det... men det ser ju inte så kul ut. inte van vid sånna här sår... :(

    SvaraRadera
  6. skönt med lite soft på jobbet :)
    Najs att det är på bättringsvägen!
    kramis

    SvaraRadera