04 mars, 2009

Deppig...

Usch, jag har fått en släng av tokdepp!
Jag vill hem jag vill hem jag vill hem jag vill heeeeem!

Jag ringde hem till familjen idag, Rasmus hörde först inte att det var jag... Sen när jag sa "det är ju mamma ju" så svarade han "Näe, mamma tyckland.."

Åh vad det är surt! Jag vill hem, ha ett vanligt familjeliv, ha tid att åka upp till stallet och rida Freyja, umgås med maken, sonen och vännerna.

Jag "måste" åka ner nästa vecka igen... Måste och måste, men min kollega som är här på "heltid" för att jag ska kunna vara hemma då och då måste göra lite ärenden hemma i sverige... Sen behöver jag verkligen de extra pengar som de här arbetsresorna ger.

Men idag har det varit helt värdelöst här nere. Inte fått nått vettigt gjort, ägnat halva dagen att ta mig igenom säkerhetssidor på nätet för o komma åt de system jag behöver och lyssnat på en totalt onödig presentation.

Jag vill hem så mycket så jag nästan börjar grina!!
Jag var och köpte mig en twix och en snickers, hoppas att de kan få upp mitt humör lite. Jag tänker INTE jobba till 20 ikväll, det kan jag lova. Så när jag kommer till rummet ska jag kolla på SVENSK teve på datorn... Efterlyst eller nått riktigt ursvenskt. Så ska jag be Micke skicka ner 10 000 bilder på Rasmus och titta på alla bilderna på Freyja i bildgalleriet....

Jag vill hem!

3 kommentarer: