01 mars, 2009

Kort inlägg...

Det blir ett kort inlägg idag. Jag är fortfarande förkyld och har haft lock för ena örat sen i onsdags. Jag undrar om det är bra? :(

Flygresan hem gick bra iaf, tack vare världens snällaste flygvärdinna som delade med sig av sina privata Rinexin. Så jag kände i princip ingenting.

Jag hoppas kunna lägga vantarna på några till innan jag åker ner med morgonflyget på tisdag.

Jag har inte hunnit vara uppe hos Freyja sen jag kom hem, förhoppningsvis hinner jag upp och kan rida lite imorgon. Sen är det dags att åka igen och jag kommer hem sent fredag kväll.

Idag har jag fårt syreöverdos, jag och Annica har varit på Örnäs hela dagen och sålt tävlingslicenser för Stormur. Eller, sista licensen tror jag vi sålde vid 2 tiden, men vi hörde de sista poängen (Carros) innan vi frusna kastade oss in i bilen för hemfärd.

Vi gjorde en pitstop på gyllene måsen och sen dess har jag väl inte gjort mer än ett knop tror jag.

Det var en helt underbart vacker vinterdag idag och jag hade mycket väl kunnat tänka mig en långtur i skogen med varm choklad!
Det blir nog det jag får drömma om inatt...

Kramisar!

4 kommentarer:

  1. Inte bra å frysa när du redan är förkyld :/
    Vi får höras imorn så jag kan komma förbi med tabletterna :)
    *varmkram*

    SvaraRadera
  2. Vad är Rinexin för något?
    Jag får alltid problem med öronen när jag flyger så jag har alltid öronproppar och nässpray med mig. Spräckte trumhinnan en gång vid en landning så nu för tiden är jag alltid förberedd.
    Börjar också bli flygrädd har jag märkt, åldern kanske?

    SvaraRadera
  3. mmmmmm jag har förstått att den är ganska.. stor rakt fram.. *fnissar* en på babyproffsen är helt såld på min mage.. Själv är jag väl inte lika glad med tanke på hur extremt mycket skin som ska lyckas dra ihop sig (misslyckas kanske är ett bättre ord) *suckar*


    Å ja vi är säkra på att det bara är en.. ;) gjorde dubbla UL du vet..*fnissar* Inga 4 armar eller dubbla huvuden alls. Fast med tanke på storleken på boobsen kan jag mycket väl bära 2 till där.

    Krya på dig gumms!

    SvaraRadera