18 mars, 2009

Säger som Dannie - Tuff vecka

Näe, inget besök på Starbucks den här vecka. 10-13 timmar arbete / dag den här veckan. Dessutom har vi flyttat till ett hotell som inte ligger i närheten av något starbucks. Men latten på hotellet är helt ok. Lika dyr men hälften så stor typ ;)

Igår började vi jobba 08:15 och klev in på hotellet igen 21:35
Jag avslutade dagen i ett långt bad med badsalt och en god bok. Sen somnade jag som en klubbad säl 2 timmar senare.

Idag blev det "bara" ett 10 timmars pass. Men då har vi inga lyxiga entimmars luncher. Då är det "ut o äta på närmsta sunkhak och upp o jobba igen" som gäller.

Men det har varit lätt idag. Jag har haft en fantastisk energi och det känns som om dagen var fylld av framsteg fastän jag inte löste en enda "issue" på min lista. Jag har fått visa att jag "kan" mer än många andra "subbars" od människor och till och med visat dem lite tips o trix. Jag tror tjejerna från tyskland vi hade möte idag tyckte jag var dagens hjälte. :D

Nu ska jag nog ta o krypa ner i sängen och läsa lite, jag får inte igång de systemen jag vill ha på datorn, så jag antar att jag blir tvungen o vänta med jobbet till i morgon igen.

Jag hoppas ni har haft en mysig dag hemma i sverige!
Här har det varit VÅR idag. Har varit ute i kortärmat och njutit av solen.
Lovely!

Kramisar!

5 kommentarer:

  1. du är inte så bra på det där med att läsa lite... för jag antar att det var bok du menade å inte msn..*flinar*

    SvaraRadera
  2. *hahaha* inte mitt fel att en tokig gammal Pfyrre med värkar påkallade min uppmärksamhet i flera timmar... och näe, jag sover fortfarande inte - o du har inte messat så du är fortfarande hemma

    Lycka till i natt!!

    SvaraRadera
  3. mmm jag är fortfarande hemma..*suckar* gör def mer ont, men är fortfarande oregelbundna.. Värsta är kraftig värk med en rejält sparkandes böna. Kombinationern är absolut vidrig.. =S

    SvaraRadera
  4. Kortärmat.. Vad härligt det låter, jag har visserligen det här på kontoret men ute är det fortfarande kallt.. var till å med minus imorse, inte mycket men minustecknet fanns där på termometern.. :o/ Njut så mycket du kan! *kramar*

    SvaraRadera
  5. Uj, vilka långa dagar.
    Kramar på dig

    SvaraRadera