12 maj, 2010

Bra pass idag! :)

Idag körde vi lite träning på volten. Det gick faktiskt rätt bra och jag försökte hålla alla lenas läxor i bakhuvudet när jag red. Det är klart att det blir lite passigt ibland, några missförstånd då och då. Men jag tror att jag kanske börjar få koll på dom där axlarna, i alla fall ibland :)

Idag hade vi turen o ha en egen pressfotograf på backen och till och från fastnade både jag och Annica på filmen ;)

Nu är jag ju inte överdrivet bortskämd med filmer på när jag rider, men jag tyckte nog det såg bättre ut än jag såg någon snutt. Åstminstonde i tölten :)

Tack Inga-Lill för att du filmade lite ! (näe, jag räknar knappt korten ;) )

Freyja ratade som vanligt maten och gav sig direkt på gräset istället... Tror hon vill ut på bete nu... Stod och pratade med Ylva och Åsa medans hästarna glufsade gräs. Vi hann nog gå igenom ganska många ämnen på kort tid :)
I morgon är det dags för vet och vaccinationer. Ska passa på o fråga henne om svullnaderna / knölarna på Freyjas hals.
Jag är SÅ sugen på o äta lite Ben o Jerry... har i frysen... Får klura på den en stund...
Nattis!

3 kommentarer:

  1. Jamen, varför har du inte lagt upp lite film? Hm, korten blev inge bra förstår jag ;-)...

    SvaraRadera
  2. Det var roligt att få se lite film. Vi tackar IL för den. :) Bra gick det oxå, för oss bägge. Bra takt mest hela tiden och jag tror att vi kom upp lite ifram oxå :). Och IL kortet på Isaks svans var nog extra fin *hihi*

    SvaraRadera