30 maj, 2010

En bild...

En liten liten bild, på Freyjas skeptiska blick på den fina rosetten, medaljen skymtar i bakgrunden och man kan se ett litet hörn på Freyjas fina vinnartäcke...
V5 - 5,29... Nytt personbästa och vår första blågula rosett...



Foto: Ellinor

Dessutom höll jag på o bli bästa Young Rider... Jag skrattade högt och skakade på huvudet när speakern sa det, men jag ångrade mig snabbt o sa att jo!! det kan jag gärna vara *fnissar* Tror dom flesta tyckte det var lite komiskt... Men är det ok o vara Young Rider upp till 35 så är jag gärna det :P

Nu ska jag ta min huvudvärk och krypa ner i sängen...
Tack alla inblandade för en härlig helg! :D

4 kommentarer:

  1. Så duktiga, fiiiina poäng. Grattis igen.

    SvaraRadera
  2. Grattis! Hade gärna varit där och sett det.

    SvaraRadera
  3. Grattis igen! Det måste ha varit en härlig känsla! :D

    SvaraRadera