16 maj, 2010

Självfallet!

På söndagar är det min tur att ha sovmorgon, och vad händer? Jag vaknar först i familjen strax efter nio. Sonen och gubben trynar som aldrig förr.
Igår vaknade sonen minsann före 7 och hade ingen lust o somna om... Vad är det för orättvisor egentligen?
:)

Igår blev det inget stall. Slipade utemöblerna medans Micke och joel satte stolpfästen till nya staketet, sen var det middag hos Annica o Joel och på kvällen åkte jag och Annica inlines i drygt 1 timme. Jag tror vi fick ihop en mil ungefär.

Det var en riktigt härlig sommardag!

Nu är det dags för morgonkaffet innan jag åker iväg till stallet...
Kram kram

3 kommentarer:

  1. Ja du, det blev en bra bit i alla fall :)

    SvaraRadera
  2. Jätteimpad. Jag kan inte ens stå still på inlines. :(

    SvaraRadera
  3. Annica> Hmm... Det har inte blivit så mkt inlines den här veckan... Det måste vi nog råda bot på :)

    Eva>> Det är inte så svårt som det ser ut, man kommer snabbt på "tricket" :)

    SvaraRadera