26 juni, 2009

Kiropraktor och bad...

Igår kom kiropraktorn till stallet och kände igenom en hel hög hästar. Freyja gick igenom u.a. och jag passade på att fråga lite om hennes rygg.
Han sa att det är så med en del hästar, dom kan bli lite ömma och stela om det regnar och är kallt. Inte så mycket mer med det.
Skönt.

Sen red jag en stund barbacka på volten innan jag stack ner och badade lite istället. Freyja simmade och plaskade glatt. Jag tog några simtag jag med men mest brukar jag stå där jag bottnar medans Freyja simmar ut och in.

Det är verkligen en av de bästa sakerna med vårat stall - badplatsen. Jag älskar den!! <3

I helgen blir det lektioner och förmodligen mera bad, dessutom har jag idag precis en vecka kvar till semestern! Oj vad härligt det ska bli!!!

Kramisar!

3 kommentarer:

  1. Härligt, jag är ju en badkruka men nu borde det väl börja bli varmt i vattnet va?

    SvaraRadera
  2. Ja då din mespropp! Det ÄR varmt i vattnet! ;)

    Pussen!

    SvaraRadera
  3. Vad härligt det där med badet, kanske ska rida över nån kväll och prova ;)

    SvaraRadera