11 juni, 2009

Nattjobb...

På grund av seriöst systemstrul på jobbet idag sitter jag otåligt och väntar på att kunna logga in. Nu verkar dom ha fått igång systemet igen, men användarna är låsta.

Jag behöver skapa en jäkla massa deliveryorders innan vi öppnar i morgon bitti. Sen har vi väl en sådär 50 ordrar vi skulle behöva lägga in också, men det får Andreas sköta i morgon bitti, för jag ska ha sovmorgon!
:)

20:15 svensk tid var senaste jag hörde att systemet skulle vara igång, men... klockan är snart 23:45 och det går fortfarande inte o komma in...

Ska ta med mig burken, kaffekoppen och sätta igång teven i sovrummet och lägga mig i sängen. Jag hoppas innerligt att vi är igång snart så jag får sova sen!

Kramisar!

2 kommentarer:

  1. Men fy sjutton.. Hur länge fick du hålla på igår? Hoppas du får lååång sovmorron idag :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Trist med burken, SAP sucks ;)
    Tack för hjälpen igår... näää jusst det lovade ju att inget säga... *puss*

    SvaraRadera