06 november, 2008

Bilder från Stormur Höstlätt 2008

Ja, jag vet att jag var lite långsam den här gången. Men här kommer äntligen lite bilder från Stormur höstlätt 2008 som jag äntligen fått ändan ur och hämta.

Det där som Gummi pratade om - Fokus - ja, det saknas lite här kan man säga.
Jag skyller på pissväder, dålig planering av matte, sommarmage och pälssättning :P
Ja, man kan lungt säga att det här inte var vår bästa tävlingsprestation...

Till våren - då jäklar ska det se bättre ut!

Fotograf - Såklart den eminente - Christian Robertsson!!


Ngt töltliknande


Försök till trav


Ok galopp

Nu - Back to work! :)

2 kommentarer:

  1. Åh, jag vet hur svårt det kan vara att få hästen å trava ibland.. *tänker på i måndags* ;o)

    Fina men blöta bilder! :D

    SvaraRadera
  2. Fina bilder Madde :)

    SvaraRadera