14 november, 2008

Freyja vilar...

.... Freyja vilar lite medans jag åker fram o tillbaka till Frankfurt. Planen var ju att jag skulle varit där i tre dagar - endast, men efter nogrannt övervägande har jag beslutat att åka ner igen på söndag.

Det är för mycket viktiga saker som de går igenom nu. Jag måste vara där.

Så, det blir ytterligare en veckas vila för fröken, bara gos i helgen. (Elli skrittar väl ut en sväng idag antar jag)

Nu måste jag försöka skriva ut alla papper jag måste ha med mig på söndag kväll.

På återskrivande!

5 kommentarer:

  1. Ojoj vad du jobbar. Hur känns det? ;)

    SvaraRadera
  2. Det känns lite ovant faktiskt ;)

    SvaraRadera
  3. Madde, jag är såååå nyfken, vad jobbar du med egentligen? Det verkar i alla fall spännande, du "liksom" flyger och far över hela världen :)

    SvaraRadera
  4. Lisa>> Åh, det är inte så spännande som det verkar. Just nu är jag bara involverad i ett rätt stort projekt, vi ska globalisera vårat datasystem. Annars sitter jag mest som datanördande innesäljare :)

    SvaraRadera
  5. Men de var väl visst spännande :) Kul! Men du som är datanörd vet kanske hur man byter format på den omtalade filmen?

    SvaraRadera