14 november, 2008

Freyjas uppfödare...

Åh, jag kom på att jag har glömt att berätta (och tacka så ofantligt supermegamycket!!)

Freyjas uppfödare Karin skickade i förra veckan ett brev till mig. Fullt med bilder på Freyja som nyfödd fölis! Hon hade hittat lite bilder hon hade dubbla kopior av och skickade de extra till mig.

Gissa om jag blev helt galet glad?!

Freyja var toksöt redan som fölis (som om jag väntat mig något annat??) och på en del av bilderna var hon så nyfödd så hon till och med var blöt i pälsen!

Åh, Karin, jag är så lycklig över Freyja och jag är så lycklig över att jag köpte henne av en så underbar människa som du! Jag tror inte så många hade varit så snälla som du är.

Det är alltid så roligt att ringa o berätta hur det går för oss på tävlingar o kurser. Jag hoppas verkligen du får möjlighet att komma ner och hälsa på oss snart!!

En jättekram till dig Karin!! Och tack, från hela mitt hjärta!

~Maddi

3 kommentarer:

  1. Åh vad härligt! Vissa människor är bara sådär genomfina liksom! :) Vad kul det måste ha varit att få de där bilderna - kan bara föreställa mig hur glad jag blivit för valpbilder på Ceasar!

    Fredagskram!

    SvaraRadera
  2. Vad kul med bilder från sin gulleplutts första tid, Frenjas uppfödare ska skicka bilder till mig, jag väntar med spänning.

    SvaraRadera