19 november, 2008

Jadå...

... Här har det knappats och kodats för glatta livet idag. Har inte gått utanför rummet sen jag kom hem från kontoret. Men när ska jag annars ha tid och läsa böcker långt in på morgonkvisten och knappa html och annat kul till efter midnatt. Ja, inte är det när jag är hemma i alla fall. Det kan jag lova.

Så, en lite ny layout idag. Den är inte helt färdig än dock, men nu har jag fått till den där extra kolumnen som jag bråkat med ett tag.
Jag har tipsotrixat Lisa också med hennes nya blogg.

Sen hittade jag efter många om och men ett riktigt bra bildprogram på nätet. Så, får jag lov o presentera Pixlr! *woila* Picnik i all ära, men det här! Nu börjar det likna något! Jag får inte installera något bildprogram på jobbburken, så det här är nog det näst bästa.

Egentligen gjorde jag inte så mycket där, mer än att bredda headerbilden. Men jag hade kunnat göra mycket mer, om jag inte varit upptagen med alla andra koder.

Det blev en burgare på roomservicen idag också - unnade mig en stor caffe latte oxå... Och eftersom klockan börjar närma sig 1 så är det nog dags att jag går o tvättar bort sminket och går o lägger mig.

Jag fick totalt hjärnsläpp när jag satt och skulle komma på favoritlåtar och lägga in i min roliga Youtube gadget här till höger... Men några kom jag på iaf. På plats nummer två i spellistan ligger en låt från min lillebrors gamla band. Låten skrev lillebror till min pappa när han gått bort. Eftersom jag vet vad den handlar om kan jag inte låta bli o gråta när jag hör den... Nu mera heter dom förresten H.E.A.T och ska strax ut på Europaturne med Edguy ifall någon är nyfiken ;)

Ja, just ja, sängen var det ja... :P

Go'nattkramar!

3 kommentarer:

  1. Åh här kan jag kommentera! *yeey* Vad är youtubegadget? Det lät spännande.. Ah man kanske ser det i andra läget.
    HOppas du sovit gott *kramar*

    SvaraRadera
  2. Skumt, jag kan kommentera här men inte på tottis inlägget :/ Men den är jättesöt :) Men youtubegadgeten har nog gått å lagt sig han mä. Är nyfis på den. Shit va duktig du är på sånt här *avis*

    SvaraRadera
  3. Jag kan inte heller kommentera Tottisen... *muttrar*

    Men "Hej söta hästen"

    Det blir ju jättefint det här... när tar du min ;)

    SvaraRadera