17 november, 2008

Frankfurt - Del 6

En dryg timme i badet och en på tok för liten Caffe Latte senare känns livet mycket lättare.

Jag sprang dessutom på kollegan nere i restaurangen när jag köpte kaffet och han hade verkligen dåligt samvete ¤Mohahaha¤

Han sa att han ångrade att han hade hunnit börja äta, annars hade jag fått hans mat... och han visste inte hur han skulle gottgöra mig.

Jag svarade på mitt vanliga dryga sätt, att jag nog skulle komma på något sätt... Och att det trots allt var tur för hans skull att jag varken är långsynt eller svårmutad.

Skulle tro att jag kan lura iväg honom o köpa kaffe åt mig på starbucks i morgon (trots att det är ca 20 minuter med taxi dit) om jag så ville, men jag ska fundera ut något smartare... Vaddå? Nej nej, jag är inte långsint *visslar oskyldigt*

Nu ska jag lägga mig i sängen o läsa vidare på min bok... Rekomenderar den varmt. Fast den var lite trög i början.

Tüss!


2 kommentarer:

  1. Men ååååååååååååååååh jag vill att Starbucks ska flytta till Sverige.. Dom slår Waynes med hästlängder.. Iaf den Starbucks som ligger på Danmarks flygplats.
    Haha långsint och dryg? Nu förstår jag ingenting...

    SvaraRadera