20 november, 2008

Sent ikväll igen...

Ja, jag som hade planerat att verkligen gå o lägga mig tidigt idag. Det sprack kan jag säga.

Först hjälpte jag Annica med hennes nya blogg, mixtrade och försökte förjäves få till en bild som jag var helt nöjd med. Jag kan säga att det är jag inte! Jag saknar photoshop! Pixlr i all ära, men photoshop... *Snyft*

Nå ja, jag tror i alla fall Annica blev nöjd med layouten.

Sen fick jag för mig o uppdatera bilderna i mitt bildgalleri, så det har jag gjort nu en stund. Och vips var klockan efter midnatt igen.

Jaja, klockan är inte halv fyra den är inte halv två, så det tar sig ju.
Nu ska jag gå o borsta tänderna och ta bort sminket ;)

Nattiskramisar!

2 kommentarer:

  1. *Fnissar*
    Mmm Annica är rätt nöjd... för tillfället :P

    SvaraRadera
  2. Annica>> Så bra, att du var nöjd en liten stund i alla fall ;)

    Glöm nu inte tänderna..
    Pussen!

    SvaraRadera