24 november, 2008

Utmanad...

Ojoj, jag har blivit utmanad av Lisa... Här kommer svaren:

Vilken mat äter du ofta?
McDonalds allt för ofta, annars är det ganska varierat just nu

När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
Jag är en av de som dukar av...

Var sitter du helst när du bloggar?
Där jag har tillgång till en dator :P

Köper du ofta triss?
Näe, men sist jag gjorde det vann jag faktiskt 25 kronor ;)

I vilket land eller i vilken stad har du varit på din bästa semester?
Måste ha varit Hurgada, Egypten

Vilken tv-kanal tittar du mest på?
Femman tror jag

Vilket är ditt favorit vin?
Jag dricker typ inte vin längre :S


Här är reglerna: Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dem sedan på deras bloggar. Be dem läsa din, och låt personen som utmanat dig veta när du svarat på utmaningen.

Eh, jag vet inte om det är så många fler än Linda som läser här som inte har svarat redan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar