16 november, 2008

Tillbaka i Frankfurt (del 3)

Japp, det är söndag kväll och jag är tillbaka i Frankfurt! Jag valde att åka ner på kvällen den här gången istället. Det var ingen hit att åka innan tuppen klivit upp... Den här gången bor jag på ett annat hotell. Fantastiskt hotell! Lovely! Jag har badkar!! En stor, jag skulle gissa 140 cm säng och en lcd tv.

Dessutom bra ljus och en fantastisk sminkspege. (man ser varenda skavank man behöver sminka över *fniss*)

Rummet har dessutom en fotölj som ser ofantligt skön ut, så när jag tagit ett bad imorgon kväll ska jag sätta mig i den och läsa min nya bok som jag köpte på Arlanda innan jag åkte ner.

Christian säger dessutom att frukostbuffén är fantastisk! Jag längtar till imorgon! Vi ska dock vara på det andra samsungkontoret här nere i morgon, så vi får se om det är bättre access till nätverken där. Restaurangen på det kontoret sägs dock vara värre än den på andra stället. Vi får väl se i morgon. Dom måste väl iaf kunna fixa en decent sallad hoppas man.

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla in BBC, CNN och Euronews, de enda engelskspråkiga kanalerna.

Sov gott och Aus Wienerschnitzel!

2 kommentarer:

  1. Låter bra Maddin...
    Vi höres *kramisar*

    SvaraRadera
  2. Ha det så trevligt i Frankfurt och ät en massa surkål med ja, vad äter man det till, korv?
    :)

    SvaraRadera