11 november, 2008

The mail...

Ja, just ja, jag skulle ju berätta om "the mail"

Jag fick ett mail från en tjej som ska vara med på Globen horse show. Det är visst skäcktema i år. Hennes skäck hade blivit halt, och hon undrade om hon kunde få låna Freyja...

Men näe, det får hon inte. Lånar inte ut henne till någon jag inte känner, och jag tror inte hon är riktigt redo för o vara med på Globen Horse show... Stressigt, nytt ställe, flera shower / dag. No thank you. Men det är klart jag blev lite smickrad.

Så, that was that.

Bedtime!
Kram!
~M

4 kommentarer:

  1. Mmm kan tänka mig det :)

    SvaraRadera
  2. Wow! Andra gången jag lyckas få iväg en kommentar på första försöket ;)

    SvaraRadera
  3. *hahaha* Bra det! Ibland går det visst inte alls o kommentera...

    SvaraRadera
  4. Coolt! Men hur hitta hon dig? Förstår att du inte lånar ut henne, kunde inte du rida då? *fniss*

    SvaraRadera