20 november, 2008

Det är nära nu...

... Sista kvällen i Frankfurt, sista hotellfrukosten i morgon (jag antar att min kropp tackar för det).

Det ska det bli jätteskönt o komma hem, tror ni det går o övertala Micke o göra amerikanska pannkakor till mig på mornarna?

Nu ska jag bara betala en räkning, packa ihop min väska så det är klart till i morgon och borsta tänderna. Så förhoppningsvis kommer jag isäng innan midnatt idag.

På lördag är det ridlektion, jag ska försöka vara med, men bara ta det lungt. Mjuka mjuka o mera mjuka. Be Anna fokusera på min sits och hand kanske? Freyja har ju ändå vilat i två veckor, förutom när Annica longerade henne en snabbis i onsdags. (Tack för det hjärtat mitt)

Kul att jag inspirerat så många att börja trixa lite med sina boggar! :) Passa er bara, för det är beroendeframkallande ;)

Så, räkningen var det ja...

Kramisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar