18 november, 2008

Galen!

Jag håller på o försöker klura ut ett sätt för mina söta vänner o importera sina gamla inlägg från blogg.se till blogspot men det går inte, jag får det inte o funka!

Nu blev jag less och mailade blogg.se för att få lite hjälp där ifrån. För jag tror det blir fel när jag exporterar deras RSS...
Grekiska för någon kanske? ;)

Pussen!

Edit 13:35, dessvärre vill inte blogg.se att man ska kunna exportera sina bloggar, jag tror dom vill ha sina kunder kvar. Därför måste man tillsvidare kopiera ett inlägg i taget. Eventuellt dyker en exporteringsfunktion upp nästa år, men dom kunde inte säga när...

4 kommentarer:

  1. Haha blev du förvånad av blogg.se's svar? Det är full grekiska för min del :oP

    SvaraRadera
  2. Hej Madde, vad fint det blev här! Hur lägger man in statistik som du har?

    SvaraRadera
  3. Det här blev ju jättebra, den känns verkligen personlig, jag tycker min blogg ser trist ut när jag ser din, måste nog in och mecka lite.
    Tack för tipset vilken bok jag inte ska läsa, sömnstrypare är inte bra för hälsan.

    SvaraRadera