26 november, 2008

Helt galet!!

Det är verkligen helt galet och jag är i chocktillstånd!
Min lillebror ska vara med i melodifestivalen 2009!!! :D
L I L L E B R O R ! ! !

Sjukt! Det är skadat! Helt tokigt roligt! :D :D :D

Gissa om jag INTE kommer missa melodifestivalen nästa år!

Här kan du hitta en intervju med "småpojkarna" (ja, i mina ögon kommer dom alltid vara en sådär 9 - 10 år...)

Ja... det är HELT galet... Jösses... *hahaha* jag kan verkligen inte sluta skratta! :D

Redigerat torsdag: Länken igen ifall den var svår o se:
Intervju med lillebrors band

7 kommentarer:

  1. Var kan jag hitta intervjun???
    För mig är han oxå en liten kille och kommer alltid att var :P

    SvaraRadera
  2. Hmm nu blev den markerad som länk så nu kunde jag se :)
    Lillebror :P

    SvaraRadera
  3. Vad kul! Berätta mera... Intervjun verka som sagt inte med.

    SvaraRadera
  4. Vad kul! Jag gissar på att han den långhårig a utan glasögon är din lillebror :) All är väl långhårig men det var lite Madde över honom :)

    SvaraRadera
  5. Hihi värsta kul jue!!! :D

    SvaraRadera
  6. Annica>> Kanske ska jag fixa lite bättre med länkfärgerna ;)

    Eva>> Jo då, den är där, jag har varit lite övertydlig nu... och bloggat lite mera om det.

    Lisa>> Helt korrekt gissat ;)

    Ammi>> Visst är det helt galet! :D

    SvaraRadera
  7. Vad spännande, inte varje dag sånt händer. Jätte kul

    SvaraRadera