20 november, 2008

Lajjat lite...

... Ja, eftersom det är en del som strular med tillstånd och överföringar just nu har jag lekt lite... :P

Hästen får vara kvar ett tag för den är så söt. Nu är den dock ännu mindre, och så har jag kunnat lägga tillbaka kommentererna i inlägget istället för som popup...

Jag har även slängt in en ny gästbok, men det ser förtaskigt ut just nu för jag kommer inte åt o redigera i den. Jag blir gaaaalen! :P

Annars har jag visat UK ett av våra specialprogram och han blev väldigt förtjust. Jag sa att det kommer finnas ett liknande i ECC (systemet kallas det ibland). Han skulle visa det för dom på orderdesken där. Timesaving är en bra sammanfattning.

Lisa vill visst ha hjälp o bredda sin sida, ska se om jag hinner hjälpa henne med det ikväll...

Nu ska jag nog gå o röka och sen försöka jobba lite om jag har access till det jag tänkte testa.

~Madz

3 kommentarer:

  1. Jo, jag skulle vilja ha som du obido, jag vi ju va som duuuu ;) Nejdå, men jag skulle vilja ha bredare inlägg och så två spalter på var sin sida som du :)

    SvaraRadera
  2. Lisa har kommit till rätt ställe.. själv har jag inte gjort något på min sida än... ;)

    SvaraRadera
  3. Lisa>> Bredare inlägg kan vi lätt fixa, om du nu inte hittar något nytt favorittemplate på sidan jag skickade ;)
    O göra en extra spalt tog huuur lång tid som helst innan jag fick det bra..

    Annica>> Men nu har du fixat massa själv! :)

    SvaraRadera