25 november, 2008

Bra chef... m.m.

Ja, jag måste säga att jag har turen att ha en chef som är bra för det mesta. Speciellt i sånna här lägen.
Lyssnade på trafiknyheterna i morse och dom rekomenderade all trafik att undvika 77'an... dom rekomenderade till och med tyngre trafik från Kapellskär o Norrtälje att åka E18 ner och sen i höjd med vallentuna eller solna, byta till E4'an och åka norr ut igen om dom skulle till Arlanda.

Jag skickade SMS till chefen. Hon svarade: "Jobba hemma idag du, ta inga risker, vi hörs senare!"

Så, jag fixade i ordning en kopp kaffe och nu sitter jag här. Dagen tänkte jag försöka ägna åt "e-learning" dvs interaktiva kurser på webben. Såklart tillhörande det projektet jag jobbar med.

Kanske hinner jag med och lägga in lite priser i testsystemet också.

Jag hoppas dock innerligt att vägarna blir bättre frammåt kvällarna så jag kan åka till stallet.

Det är väl förresten ingen som missat att WoW har "hästfest" och extraöppet på torsdag till kl 21?

Kramisar!

5 kommentarer:

  1. Du har tur du som har så bra chef :)

    SvaraRadera
  2. Ja, lyllos dig - har själv en tunn grådaskig - empatilös före detta maratonspringande - nu i väntant på pensionen kvinna till chef..

    SvaraRadera
  3. Då hade jag gärna blivit insnöad oftare.
    Det var inte lite snö ni har...fint så länge man är inne och inte behöver gå ut

    SvaraRadera
  4. WoW är det den nya hästaffären?

    Bra chefer växer inte på träd och man får vara glad om man lyckats få en :)

    SvaraRadera
  5. Ammi>> Ne, det är ju den i vallentuna ju :)

    SvaraRadera