17 november, 2008

Frankfurt - Del 5

Ok, jag erkänner! Det var nog en av de godaste hamburgarna jag har ätit i mitt liv. Den var värd varenda cent av sina 8,90 EUR. Massa pommes, majjo o ketchup... Bacon på burgaren och ingen äcklig ost...

Pratade med mamma i telefon i 5 minuter också, och ska strax krypa ner i badkaret och fortsätta läsa boken.

Livet känns genast lättare! Åt pipsvängen med kollegorna! Förmodligen smakade deras thaimat surkål i alla fall! *asg* Rätt åt dem!

Så, bok o bad, mätt i magen och 10 hasselnötssnittar att äta upp vid behov. Jag kan köpa nya till Micke när jag åker hem...

2 kommentarer:

  1. Bra att maten var god...
    *kramar om*
    Och du, ha det så mysigt nu i badet...

    SvaraRadera
  2. Hej russinet ;) Imorn får du köpa en större latte :oP

    SvaraRadera