10 januari, 2009

Bokat!

Idag har jag bokat datum för Carrokursen! Vi får ihop ett par stycken! Ska bli så roligt! 15 februari! Jag hoppas bara jag har kommit igång så pass i huset att maken släpper iväg mig ;) och så hoppas jag såklart på en solig dag med torrt i backen :P Men det kan man ju bara drömma om i mitten på februari.

Utöver oss "vanliga" har jag även frågat om Eva vill komma med sin Frenja och det ville hon gärna. Hon skulle även kolla om Lotte och Þrodur (stavning?) ville följa med. Det vore jättekul! Jag har inte sett Lotte sen Gummi kursen och det vore kul o träffa dem igen!

Har fortfarande inte bestämt mig hur jag ska göra med tappskon. Jag antar att jag får lov o bestämma mig på måndag. I morgon kommer jag ändå inte hinna göra så mycket.

Jag har lajjat med photoshop mest hela kvällen. Åh det är så roligt o äntligen ha en burk som kan ha fler än 2 fönster öppna samtidigt!! :D

Snart dags o sova, fast jag har sovmorgon i morgon. Najs!
Kramisar!

9 kommentarer:

  1. Vad fint med nya bannern :) Nu känns det som att jag oxå måste byta :)

    Vad kul att ni ska på Carrokurs igen!

    SvaraRadera
  2. Annica>> JA!! Skitkul! :D

    Ammin> Den här gången kan du komma o kolla, ska ju vara hos oss :P

    SvaraRadera
  3. Träffar Lotte ikväll ska fråga då.
    Ska bli jättekul!

    SvaraRadera
  4. Jättekul Madde :) Vilken tid börjar det ?

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  6. Jag ändrar lite i texten. Lotte kommer inte.
    Jag och Frenja kommer och så följer Mats med som moraliskt lastningsstöd. (De som känner oss ligger nog dubbelvikta av skratt nu...) Ni får se när vi kommer. Finns det någon hage att dumpa damen i för lunch?

    SvaraRadera
  7. Lisa>> Det beror väl lite på exakt hur många vi blir. Ska kolla upp det lite närmare.

    Eva>> Ska kolla med gårdsfrun när hon kommer hem från semestern om vi kan fixa en liten hage eller om du kan ta Freyjas box eller nått. Det ordnar sig! :D

    SvaraRadera