16 januari, 2009

Kallt!

Lisa, var tog våren du pratade om vägen?! Jag hade börjat drömma om den! *snyftar* Jag vill inte ha så här kallt längre! Jag vill ha vår! Torr volt att rida på och mjuka skogsstigar! Jag vill slippa vinterkängor och tjocka raggsockor!
Jag vill inte se overallen igen för än nästa vinter! Jag vill rida i mina vanliga ridbyxor igen.

Annars har jag haft lite flyt på sistonde. Jag vann en trisslott på jobbet, som jag vann 25 kronor på, hämtade ut en ny, vann 25 x 2, hämtade ut två nya och vann 50 kronor. Så nu tänkte jag hämta ut två lotter till när jag kommer ihåg det. Jag vinner verkligen aldrig annars, så det här är en lite ovanlig känsla. Dock hade jag hellre kommit hem från en treveckors semester och upptäckt en 110 miljoners vinst på köksbordet.. Det hade verkligen varit nått.

Projektet har fått ett nytt slutdatum - 1 maj - eftersom det inte finns en möjlighet att hinna klart allt på 2½ månad. Dessutom har ju vi i sverige en ny projektledare. Han har en del att sätta sig in i, men han verkar 1000 gånger bättre än den gamla! Skitkul! Äntligen någon som har erfarenhet av liknande projekt tidigare!
:)

Jag mår inte helt bra, tror jag ska krypa ner i sängen och se om jag hittar något att titta på på tv...

I morgon förmiddag ska jag till centrum med Rasmus och se om jag hittar några "Business Casual" kläder som passar våran nya fina dresscode på jobbet. *mutter*
Men sen är det julgransplundring - det blir dessdå roligare!

Hoppas du får en mysig helg!
Kram!

4 kommentarer:

  1. Hoppas att du inte håller på att bli sjuk utan också får en mysig helg!

    SvaraRadera
  2. Business Casual :) Du kommer vara så snygg så snygg på jobbet sen :)

    Vill oxå ha vår och mjukare ridbanor. *tummen upp för det*

    SvaraRadera
  3. Hmm Business Casual, vad innebär det? Jag är såå nöjd att jag kan ha mina luvtröjor på jobbet :) I löööv them!!

    SvaraRadera
  4. Eva>> klarade mig från o bli sjuk. Men jag tror jag slarvar för mycket med maten. Mår lite halvkymigt till o från. Inte kuligt...

    Annica>> Vaddå på jobbet? Jag är väl alltid snygg? *fniss*

    Ammi>> Business casual, inget du skulle trivas med. Luvtröjor, jumpadojjor o jeans is strictly prohibited! *boooring*

    SvaraRadera