12 januari, 2009

Förvånad...

Visst tycker jag att min Freyja är finast i hela världen, för att hon är min.
Och visst har jag sett bilder på att hon har bra lyft och bra undertramp.

Men, ibland, så behöver man påminnas. Då är det toppen att man "glömt" en skiva med bilder på jobbet.

Tog hem en massa skivor som låg där o "skräpade" idag och la över dom på burken. Så kikade jag igenom dem och hittade bland annat den här!

Fotograf: Christian Robertsson

Hon är härligt sommarfet och lyckas ändå trampa under sig ordentligt, lyfta högre än jag minns och dessutom göra det på halvlös tygel!?
Jag vill upp och rida!!

Sen blev jag även lite kär i den här bilden


Fotograf: Christian Robertsson

Hon ser så härligt glad o frammåt ut på den. Mattes underbara hjärta! :D
Åh vad det suger i ridtarmen! Tur att hon får sin sko tillbaka i morgon bitti!

Nu har jag glömt nästan alla energivampyrer :P
Kramisar!

6 kommentarer:

  1. Kolla, vilka lyft å undertramp oxå :) Och så ser det inte alls mysigt ut att kunna rida i linne...

    SvaraRadera
  2. Värsta fina hästen.
    Tur att du tävlar femgång och inte fyrgång.
    Vill inte tävla mot dig ;)

    SvaraRadera
  3. Ammi>> Visst ser det varmt o skönt ut! *längtar*

    Annica>> Till hösten så ska vi nog kunna klara en femgång, men i vår får du nog stå ut med mig på fyrgången ;)

    SvaraRadera
  4. Vilken tjusig häst du har, ska vi byta??? Trodde väl det... Jag skojade bara, inte vill jag byta bort min tjej, jag vill ha din oxå!!!
    Linne, härligt – vi går mot ljusare tider, nu har vi hela sommaren framför oss och den kan väl inte bli så regnig i år också?

    SvaraRadera
  5. Eva> Visst är hon fin, fast hon är lite rund om magen på bilderna! *kär*

    Jag har beställt en lagom varm sommar med mycket badväder! :D

    SvaraRadera
  6. Du har en jättefin häst Madde, verkligen, det har jag alltid tyckt! :)

    SvaraRadera