23 januari, 2009

Äntligen fredag

Ja, äntligen är det fredag! Det mesta känns "sådär" just nu, men det blir väl bättre! Om vi bara kan ha flyttat in i nya huset snart och om bara dom nya flyttar in i vårat snart, så alla bankärenden är klara... Då, då känns det nog lite bättre.

Det ska visst bli snöoväder i helgen. Känns jättekul när man ska åka på skogsvägarna tidigt som tusan o morgonfodra. Bara o hoppas på att någon stackars plogargubbe vaknar i tid så jag kan ta mig fram. (framförallt på söndagen eftersom det skulle börja vid lunch på lördag)

Annars brukar jag tycka att det är ganska mysigt o ha morgonfodring. Det är mest Micke som gnäller över sin förlorade sovmorgon. Men jag gillar inte att behöva åka i busväder.

Näe, snart är det lunch va? *pustar* Åh! 1½ timme kvar! Hur kan en dag gå så långsamt?! Tror jag ska ta en cigg o en kaffe till :)

Kramisar!

6 kommentarer:

  1. mmmmm busväder ska det bli, fast jag är inte nöjd med det vi har, ska än en gång ut och halka runt på det där frysta jäkla slasket dom inte tog hand om när det kom "för det kommer säkert att regna bort"... Skulle se mig försöka ta mig till bussen.. ;) Hade du garvat läppen av dig! Garanterat!

    SvaraRadera
  2. Mmm mera snö ;) Och vi som ska vara ute och åka till och från kalas vid lunchtid :P

    SvaraRadera
  3. Snö är väl ok, så länge det inte är töväder och blötsnö.. Trevlig helg och kör försiktigt! :)

    SvaraRadera
  4. Grattis på namnsdagen Freyja! :)

    SvaraRadera
  5. hmmm nu är det lördag och tydligen ska vi här hos mig bara få regn... Regnar nu... *boooooooooring* Fast senast vi skulle få snö enligt nyhetern var igårkväll. inte klok vad dom kan ändra sig fort. ;)

    SvaraRadera
  6. Mer regn än snö känns det som det blev :S Inge kul vilket som...

    SvaraRadera