08 januari, 2009

Tömkörning!


Jag är lite mallig över mig själv! Jag tömkörde igår (jaja Annica, det stavas väl med ett m dådå om du säger det ;) ) Det gick över förväntan! Jag är verkligen inte bra på o tömköra det brukar sluta med att jag ser ut som killen här intill.
Men igår gick det över förväntan. Vi gjorde skänkelvikningar och öppna. Vi travade och töltade, gjorde volter och gick rakt fram (det sistnämnda svårare än det verkade)
Funderar på att försöka mig på o tömköra över bommar, kanske något upphöjda nästa gång :P Ambitöst va?
Näe, dags o kolla schemat för nästa vecka!
Kram!

4 kommentarer:

  1. Hej Madde,
    Kul med tömkörning. Pelle tömkörde Gneisti häromdagen, t o m i trav :) Undan gick det, själv får jag väl skylla på min astma att jag "bara" tömkör (vilket jag inte gjort på läääänge) i skritt :)

    SvaraRadera
  2. Jag är helt klart impad :)

    Förresten, har du blivit smileygubbeinvaderad?? *fniss*

    SvaraRadera
  3. Vad kul det låter, jag väntar fortfarande på tömkörningskursen som vi skulle ha haft i höstas. Om jag skulle prova nu så skulle jag alla gånger se ut som "killen intill"

    SvaraRadera