24 januari, 2009

Utmaning

Eftersom jag verkligen har tråkigt, och inte kan komma på något annat att göra så antar jag Ammis utmaning ;)

Regler:
* Publicera reglerna på din blogg.
* Svara på de sex 8-sakerna.

8 favoritprogram program jag tittar på
1. CSI (Originalet)
2. Criminal Minds
3. The Closer
4. Las Vegas
5. Medium
6. Ghost Whisperer
7. Miami Ink
8. Special Victims Unit

8 saker jag gjorde igår
1. Lämnade sonen på dagis
2. Pratade med Annica
3. MSN'ade
4. Satt i möten
5. Handlade
6. Latte på Waynes
7. Mådde skruttigt
8. Låg o frös under duntäcket

8 saker jag ser fram emot
1. Våren
2. Sommaren
3. Att ha flyttat klart
4. När jag kan renovera
5. Carrokursen
6. Vårens första tävling
7. Att bli granne med Annica
8. Nya Samsung produkter under året

8 favoritrestauranger
1. Ett Glas (Norrtälje)
2. Lucky House (Märsta)
3. Thai Tiger (Väsby)
4. McDonalds (gills det?)
5. Mammas (Väsby)
6. På G (Norrtälje)
7. Waynes (det är väl en restaurang oxå?)
8. Upper West (Lunchhaket)

8 saker på min önskelista
1. Värme
2. Nytt kök
3. Nya golv
4. Nya tapeter
5. Nya element
6. Tja, allt till nya huset
7. Mitt batteri till datorn
8. Ett långt och friskt liv

8 personer jag utmanar:
Pfyrix, och alla andra som har lust. Berätta gärna om du antar den ;)
 
Jo, jag mår lite bättre idag faktiskt. Känner mig inte alls lika krasslig som igår. Och vi har nog packat närmare 10 kartonger idag. Det börjar synas att det är ett flyttkaos! Och vädret var faktiskt inte så illa i morse som jag var orolig för. Jag kom både till och från stallet och kunde morgonfodra utan problem i morse. Mår jag bra i morgon också kanske jag passar på o ta en mystur i skogen. Vem vet?
:)

1 kommentar: