28 januari, 2009

Idag SKA jag rida...

Ja, det är verkligen dags nu! Jag hoppas innerligt att underlaget är bättre än tidigare. Fast det är fortfarande kallt o isigt här nere, så odsen är ju dåliga förståss.
Där emot kanske jag kan lura med mig Annica till lilla ridhuset!! Dom har lektioner till 19:20 där... *humdihumdihum* Det är ju litet förståss, men det är i alla fall inte isigt!
Det kunde ju vara jätteroligt! JA! Vilken bra ide! Nu ska jag smöra för Annica *fniss*


Tjohooo! hon ville leka med mig i lilla ridhuset! Å vad roligt! :D
Lalalalalaaaaa!

3 kommentarer:

  1. Å va bra, då kan ni ju verkligen rida ordentligt :')

    SvaraRadera
  2. Vilket ridhus?? Kan man ha lektioner där?? För i såna fall kanske vi ska ha lektion i ridhus nästa gång, alltså på lördag..?

    SvaraRadera
  3. Vad bra att ni kan rida där, finns det flera ridhus vid Sättra? /Lisa

    SvaraRadera