18 januari, 2009

Imorgon - skor!

Ja, imorgon är det äntligen dags för nya skor igen. Gissa om jag längtar efter o hoppa upp på hästryggen? Jag har inte ridit sen förra helgen. Visst, jag hann longera en kväll efter att Angelica satte på tappsko nummer 2 den här skoomgången. Men det var också allt.

Idag var jag uppe och tittade på när Annica red Stjarna Ammi fotade. Inte lätt att ta bilder i det här tråkvädret inte!
Nå ja, skam den som ger sig! Man ser på ett par bilder att hon börjat länga baksteget ordentligt (inte Annica alltså, utan Stjarna ;) ) Jättekul att se!
Sen var jag förbi hemma hos Annica en stund och kollade på filmen från när Nina K red Stjarna. Vi filosoferade lite över den innan vi åkte ner till centrum och letade "business casual" kläder till mig.

Annica är världens bästa shoppingpartner och springer glatt (dock inte fort *fniss*) och hämtar nya storlekar och letar färger. Fyra nya tröjor köpte jag. Oj då, jag kom precis på att jag skulle ha lagt upp ett par byxor idag. Det glömde jag visst bort. Kanske lika bra att jag går ner en 3-5 kilo först ;) Jag köpte dem i förra veckan, och dom är liiite för små just nu. Men å andra sidan är jag liiiite för stor fortfarande efter julhelgen

Näe. Det är verkligen dags att komma i ordning i väsby snart, så jag kan börja motionera med Annica på kvällarna. Hon är den som ser till så det blir ordning på mig - i alla lägen!
Love you Annica!

Kramisar!

PS. Funi är såååå fin! Men han har okänd pappa?! Ds

3 kommentarer:

  1. Skor och kläder... sådan matte sådan pålle..;)

    SvaraRadera
  2. Kul att du kan börja rida igen - lite nyfiken på vad ni kom fram till när ni såg den där filmen :)
    Hm, shoppa lite det är väl alltid kul - annars avskyr jag att fålla upp "brallor"..

    SvaraRadera
  3. Mmm halta Lotta bland klädstängerna ;) Men idag får jag sota för det... Men det går väl över....

    Funi, mumma :)

    SvaraRadera